Meer controle op de werkwijze van het UWV voor wat betreft de benadering naar klanten en geloofwaardigheid. Wanneer er een klacht ingediend wordt bij de klachtenafdeling van UWV, dan een officieel onderzoek in plaats van alleen een paar telefoontjes. Cases aanmaken zodat er telefoongesprekken teruggeluisterd kunnen worden.
Iedereen die te maken heeft of had met UWV, en ieder die voor dit begrip is.
-meer gevoel van serieus genomen worden door de klanten -klanten zouden eerder om hulp durven aan te kloppen -klachten dienen niet alleen serieus genomen te worden, maar serieus behandeld te worden.aantoonbaar. -minder conflicten op UWV terrein, dus het beperkt de schade aan reputatie voor UWV vanzelf wanneer de werkwijze verandert.
Ik verzoek om meer en betere controles op arbeidsgebied rondom de werkwijzen van het UWV personeel. Ik verzoek om verplichting van cases aanmaken van telefoongesprekken, voor onderzoek bij een klachtenbehandeling, wegens geloofwaardigheid en rechtvaardigere doeleinden. Ik verzoek om elk telefoongesprek die een medewerker van UWV voert automatisch op te laten nemen voor betere doeleinden. Ik verzoek om meer controle bij gesprekken.