U, de petitionaris
Logo uwv

Veranderingen bij het UWV

5 ondertekeningen

Meer controle op de werkwijze van het UWV voor wat betreft de benadering naar klanten en geloofwaardigheid. Wanneer er een klacht ingediend wordt bij de klachtenafdeling van UWV, dan een officieel onderzoek in plaats van alleen een paar telefoontjes. Cases aanmaken zodat er telefoongesprekken teruggeluisterd kunnen worden.

Petitie

Wij

Iedereen die te maken heeft of had met UWV, en ieder die voor dit begrip is.

 

constateren dat:

-meer gevoel van serieus genomen worden door de klanten -klanten zouden eerder om hulp durven aan te kloppen -klachten dienen niet alleen serieus genomen te worden, maar serieus behandeld te worden.aantoonbaar. -minder conflicten op UWV terrein, dus het beperkt de schade aan reputatie voor UWV vanzelf wanneer de werkwijze verandert.

 

en verzoeken

Ik verzoek om meer en betere controles op arbeidsgebied rondom de werkwijzen van het UWV personeel. Ik verzoek om verplichting van cases aanmaken van telefoongesprekken, voor onderzoek bij een klachtenbehandeling, wegens geloofwaardigheid en rechtvaardigere doeleinden. Ik verzoek om elk telefoongesprek die een medewerker van UWV voert automatisch op te laten nemen voor betere doeleinden. Ik verzoek om meer controle bij gesprekken.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

 

Details

Ontvanger:
Tweede Kamer 
Petitieloket:
Einddatum:
27.03.2016 
Status:
Ingetrokken 
Petitionaris:
Susanne van Beek 

Geschiedenis

Ondertekeningen