Uwv redcross

UWV: Het moet beter

Het doel is dat mensen niet meer overdreven lang hoeven te wachten op een uitkering, telefonisch beter worden geholpen, klachten serieus worden genomen en de website beter gaat functioneren

de inwoners van Nederland

Klaar te zijn met een website die niet of maar voor de helft werkt, klachten die niet in behandelingen worden genomen, vragen die niet of verkeerd worden beantwoord, verplichtingen waar je niet aan kán voldoen als gevolg van een niet werkende website en de 'verplichting' dat alles via de 'werkmap' moet, je maar van 9 tot 12 kunt langskomen, je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en het de dupe zijn van een slecht werkend systeem

Dat de website beter gaat functioneren, klachten serieus en in behandeling worden genomen, vragen beter worden beantwoord, mensen op oudere leeftijd of zonder internetverbinding inplaats van online hun zaken regelen het bij het uwv terplaatse kunnen regelen en dat mensen niet meer van het kastje naar de muur worden gestuurd

Onderteken deze petitie

Kabinet
05-07-2016
Ondertekenbaar
Wendy Kapteijn

11 maanden
Marieke Scharn
Velp GLD
meer dan een jaar
bijna 2 jaar
bijna 2 jaar
ongeveer 2 jaar
meer dan 2 jaar
bijna 3 jaar
ongeveer 3 jaar
meer dan 3 jaar
meer dan 3 jaar
bijna 4 jaar
ongeveer 4 jaar

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.