
De brandblusser, vluchtroutes en BHV-er zijn opgenomen in de ARBO-wet. Voor de AED is niets geregeld — terwijl Nederland 30.000+ AED's telt. Wij pleiten voor duidelijke regelgeving omtrent training, locatie en herkenbaarheid van de AED.
AEDmaster zet zich in om de bewustwording en de landelijke dekking, van de AED, te vergroten en ondertekenaars zijn medestanders
dat de AED moet worden opgenomen in de Arbowet, zowel de scholing als het AED-apparaat zelf.
Heeft u al een AED in de buurt? Zo ja dan is het misschien mogelijk om via bijvoorbeeld de buurtapp of het regionale krantje om je buurtbewoners wellicht deze petitie te laten tekenen. U helpt hier niet alleen uzelf, maar ook uw medemens mee.
Wij merken dat alles wat wij proberen te weinig bereik genereren om voldoende handtekeningen te verzamelen en hebben uw steun echt nodig