Onze school (ARHC) heeft na overleg besloten om nagenoeg niks aan de toetsweek te veranderen. Leerlingen hebben een achterstand op kunnen lopen waardoor een toetsweek niet representatief is. Kijkend naar andere scholen lijkt de manier waarop het ARHC de toetsweek aanpakt geen goede manier.
Leerlingen uit MAVO 3, HAVO 4, VWO 4 & 5 van het ARHC en ouders/verzorgers van de leerlingen
Leerlingen hebben een achterstand opgelopen door het thuiswerken waardoor de toetsweek niet representatief is.
Een tekort aan uitleg en de mindere kwaliteit (Dit ligt niet zozeer aan de docenten, maar meer aan dat er gewoon minder kwalitatieve lessen kunnen worden gegeven) ervan zorgt ook voor een aanzienlijke achterstand.
Door overvloed aan extra projecten en huiswerk is er weinig tijd om te leren voor de toetsweek.
Dat de school toch nog een keer kijkt naar de toetsweek en in overweging neemt dat leerlingen een achterstand hebben opgelopen door het thuiswerken en een tekort aan (kwalitatieve) uitleg. Wij als leerlingen zouden graag willen dat de toetsen/cijfers uit de toetsweek alleen meetellen, en mee worden genomen naar volgend jaar, als het cijfer hoger is dan het gemiddelde van het vak.