Teken voor Tae Young zijn Toekomst

Sinds 3 maanden is mijn vriend Tae Young Park Nederland uitgezet. Een van origine Zuid-Koreaanse jongen die hier al 14 jaar woont, leeft en onderwijs krijgt. Nu lijkt de kans hem te worden ontnomen om zijn examens VWO af te leggen. Teken voor zijn toekomst! Voor het complete verhaal, kijk onder de rubriek blog van de volgende weblog! tekenvoortae.webnode.nl

Iedereen die geeft om de toekomst van een jongen wiens toekomst te grabbel dreigt te worden gegooid.

Wij constateren dat Tae Young, die hier tot zijn weekendje Londen legaal verbleef, op het vliegveld niet voldoende is voorgelicht over eventuele gevolgen. Bovendien verandert dit weekendje niks aan zijn 14 jaar die hij hier, indien hij zijn examen niet mag maken, zonder enig nut zou hebben doorgebracht. Daarom moet hij op zijn minst de kans krijgen op het maken van examens, en dus een toekomst waarmee hij zich ook buiten Nederland kan redden.

Wij willen voor Tae Young de eerlijke kans op het afdwingen van een goeie toekomst. Wanneer hij zijn examens niet mag maken, zou dat betekenen dat de 14 jaar die hij (legaal!) in Nederland heeft doorgebracht, voor niets zijn geweest. Een onmenselijk oordeel in mijn ogen, wat zijn leven volledig op zijn kop gooit, in welk land deze toekomst dan ook mag liggen.

Sign this petition

Addressed to:
22-05-2016
Signable
Gerben Spaan

about 2 years
Sylvia Ohrtmann
Hilversum
Sietske Marije Dijkstra
Groningen
student
almost 3 years
Iris Wolf
almost 3 years
Joek Jeronimus
Loenen
Ton Pfaff
Rotterdam
treasury manager
over 3 years

No news about this petition yet.