Foto 7

Tegen ongewenst ontvangst van papieren poststukken

Wanneer u genoeg heeft van allerhande papieren brochures, nieuwsbrieven, magazines en andere info die u ongevraagd toegestuurd krijgt (ook na opzegging!) van uw vereniging, vakbond, personeelsvereniging of welke andere organisatie dan ook, teken dan onderstaande petitie.

Ontvangers van ongewenste papieren post.

Dat er onnodig veel papieren materiaal in de vorm van brochures, nieuwsbrieven, magazines en andere info in onze brievenbussen beland, ook indien dit ongewenst is en verzender dit weet. Dat deze papieren materialen ongelezen in de prullenmand verdwijnen. Dat er sprake is van mateloze verspilling wat ten koste gaat van de portemonnaie van de burgers die het betreft en het milieu. Dat er anno 2012 alternatieven zijn in de vorm van digitale post.

Dat aan de verspreiders van deze post verplicht gesteld wordt dat zij voorafgaande aan toezending toestemming vragen aan betreffende geadresseerde. Dat het parlement wetgeving ontwikkeld wat het toezenden van ongewenste papieren post strafbaar stelt. Dat het parlement wetgeving ontwikkeld dat voorafgaande toestemming van geadresseerde nodig maakt om papieren poststukken te verzenden.

Sign this petition

Addressed to:
10-04-2016
Signable
J.M. van de Reep

Bep Lamers
Oegstgeest
14 days
4 months
Leon Wolf
in door ( EU ) dictators bezet Nederland
Een zeer getergd mens door die papierhersenspoeling in mijn brievenbus !
W. Cuypers
Schinnen
Vincent van Amstel
Naarden
over 4 years

No news about this petition yet.