Te hard rijden Einsteinstraat en Huygensstraat

In onze wijk In Goede Aarde geldt een max. snelheid van 30 km. In de straten Einsteinstraat en Huygensstraat wordt over het algemeen door veel (doorgaand)autoverkeer te hard gereden waarbij zelfs soms het trottoir wordt gebruikt. Gevolg voor onze woonwijk is een onveilige woonomgeving waarin fietsers,voetgangers en (spelende) kinderen zich niet veilig voelen, terwijl dit wel uitdrukkelijk de opzet was van deze "groene wijk". Buurtbewoners hebben zelf al eigen gemaakte max snelheids borden opgehangen aan lantarenpalen. Deze petitie is bestemd voor alle bewoners van de Einsteinstraat/Huygensstraat en bedoeld om het gemeentebestuur van Boxtel het ongenoegen van betreffende bewoners onder de aandacht te brengen en " te dwingen" tot passende maatregelen.

Alle bewoners Einsteinstraat en Huygenstraat

De gemeente Boxtel het ongenoegen van betreffende bewoners mede te delen en dringend te verzoeken om passende maatregelen te treffen cq alles in het werk te stellen om de max snelheid van 30 km te handhaven en zodoende te bewerkstelligen dat onze straten weer veilig worden voor iedereen.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

15-10-2009
In behandeling
T van Dijk

Fam. van Abeelen
Einsteinstraat
Anoniem
Stephan Parihala
boxtel
Woon in de Huygensstraat op het enige rechte stuk van de Huygensstraat zonder verkeersremmende maatregelen, te belachelijk voor wooorden gewoon.
Angelique, Martijn, Olivier, Emma, Karlijn Bouman
nancy van der velden
boxtel
verpleegkundige
Roel van Duijl
Mv. A. Segbars
de Aanloop
Ook op de Aanloop wordt veel te hard gereden mn kruising met fietspad is zeer gevaarlijke situatie
Susan Ruijs
Roel Brouwer
Mandy Brouwer
Els Cleutjens
anita van vught
einsteinstraat
gastvrouw bij verstandelijk gehandicapten met beperking

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.