Stop overlast hangjongeren Twistvlietpark Stadshagen

Ondergetekende bewoners van het Twistvlietpad in Stadshagen, Zwolle verzoeken de gemeente Zwolle door middel van deze petitie om maatregelen te nemen tegen de overlast die wordt veroorzaakt door zogenaamde 'hangjongeren' die zich ophouden in het Twistvlietpark en directe omgeving. Ondergetekenden verklaren ernstige hinder te ondervinden in de vorm van lawaai van bromfietsen en scooters, vervuiling van openbare ruimten en terreinen, openbaar drankgebruik en geluidsoverlast die wordt veroorzaakt door het gebruik van geluidsversterkende apparaten. Tevens pleiten ondergetekenden voor een veiliger verkeerssituatie op het Twistvlietpad door een verbod voor bromfietsers uit te vaardigen.

Bewoners rondom het Twistvlietpark in Stadshagen, Zwolle

dat er zich in en rondom het Twistvlietpark steeds meer jongeren ophouden die steeds grotere overlast veroorzaken. Deze bestaat uit het lawaai van bromfietsen en scooters, vervuiling van openbare ruimten en terreinen, openbaar drankgebruik en geluidsoverlast die wordt veroorzaakt door het gebruik van geluidsversterkende apparaten. Tevens pleiten ondergetekenden voor een veiliger verkeerssituatie op het Twistvlietpad door een verbod voor bromfietsers uit te vaardigen.

de gemeente om passende maatregelen te nemen zodat de overlast tot het verleden zal gaan behoren en ons woongenot wordt hersteld.

Current status

This petition is not open to collect signatures.

Addressed to:

H Bosch
Zwaardvegerstraat,appartement met overkapping
almost 7 years

No news about this petition yet.