Stop machtsmisbruik van Stadswacht

De klachten over de agressieve houding van stadswachten rijzen de pan uit. Boetes worden zomaar gegeven en de burger krijgt geen kans voor uitleg. Ze lokken agressie uit bij de burger met als gevolg dat de burger in de cel belandt wegens bedreiging van een ambtenaar! Dit moet stoppen!

Alle burgers uit Rotterdam en omstreken

De sociale vaardigheden van Stadswachten moeten aangepakt worden. Ze behandelen burgers als criminelen. Er belanden nu burgers onnodig in de cel, waardoor de politie alleen maar meer werk hebben ipv dat stadswachten het werk dienen te verlichten! Ze ontnemen onze vrijheid van meningsuiting door ons geen kans te geven om de situatie uit le leggen. De gemeente moet de ernst goed onder ogen krijgen, dus teken deze petitie!

Een jaar geleden werd er beloofd een sociale cursus te bieden aan stadswachten, maar hier is tot nu toe niets van te merken. Alle stadswachten moeten leren communiceren op een degelijke manier. Stadswachten die alsnog agressie uitlokken moeten geboet worden ipv de onschuldige burger! Wij willen een stadswacht zien als toezichthouder die orde houdt en de burger hulp biedt waar nodig, niet als iemand die denkt dat hij stoer is en alles mag!

Sign this petition

J.Hoornweg
rotterdam
over 2 years

No news about this petition yet.