Stop leegstand en verbeter looppaden

Het winkelgebied in veel gemeenten neemt af en leegstand neemt toe. Looppaden zijn scheef aangelegd, losliggende stoeptegels, te hoge drempels en ga zomaar door! Niet vriendelijk voor rolstoelen, gehandicapten of slecht lopende mensen.

Emiel te Boekhorst & Jenny van Vuren en mede burgers

Dat er veel leegstand is en komt bij monumentale en winkelpanden. Dit verslechterd het straatbeeld en neemt de belangstelling af. De straten en winkel gebieden steeds vaker rolstoel onvriendelijk zijn. Steeds meer losliggende stoeptegels, hoge drempels, diepe putten en hobbels ervoor zorgen dat moeilijk lopende mensen, gehandicapten of rolstoel afhankelijke mensen steeds meer ongelukken krijgen.

Dat gemeente's looppaden door heel de stad, geegaliseerd worden. Hoge drempels verlaagd worden. Diepe putten vervangen worden door platte roosters. Leegstaande winkel panden de huur verlaagd worden of een functie krijgen. Afzettingen bij werkzaamheden beperkt blijven, zodat winkelend publiek er geen last van heeft en er gewoon langs kunnen.

Sign this petition

Addressed to:
Dordrecht
15-08-2016
Signable
Emiel te Boekhorst

Hendrik Jan Hanekamp
deventer
over 3 years
Will Cuypers
Schinnen
about 4 years
about 4 years

No news about this petition yet.