Stop kostendelersnorm voor AOW, bijstand en andere uitkeringen en stop mantelzorgboete

We gaan door tot kostendelersnorm voor AOW en bijstand definitief van tafel is! Met steun van MEZZO, ANBO, ABVAKABO, SP, GROENLINKS, 50PLUS.

Willen dat ouders die bij hun kinderen inwonen en door hen verzorgd worden niet gekort worden op AOW

• De nieuwe participatiewet zorgt ervoor dat ouderen die bij hun kinderen inwonen en door die kinderen worden verzorgd gekort worden op hun AOW!

• Dit gebeurt terwijl deze regering graag wil dat kinderen weer voor hun ouders gaan zorgen maar die kinderen en ouderen worden daarvoor dan wel bestraft!

• Dat terwijl er enorm wordt bespaard op zorgkosten zoals thuiszorg en verpleeghuiszorg!

Deze wet aan te passen zodat deze niet meer geldt voor AOW-gerechtigden. De AOW is een pensioenvoorziening en GEEN uitkering en deze mensen zijn meestal te oud om nog te kunnen werken en dus geheel afhankelijk van hun pensioen waar ze hun hele leven voor gewerkt hebben en Nederland ook hebben opgebouwd!

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

20-11-2017
johnny Rijks