Almere stadhuis

Stop het onzinnige beleid uit de participatiewet

HALT AAN de PARTICIPATIEWET / MET als voorbeelden de KOSTENDELERSNORMEN / Sleutelgelden en alle ''ONZINNIGE'' Illegale " ONTERECHTE ONMENSELIJKE HANDHAVING " die als doel hebben de financiƫle UITBUITING van wie een of de bijstandsuitkering geniet!

Wij, de bevolking, wij staan samen op tegen de participatiewet

• Onterechte inhoudingen
  • Verschillende regels door iedere gemeente in Nederland
  • Broodnood
  • Dwangmiddelen
  • Onzinnig opgelegde boetes
  • Het negeren van urgente en ambulante hulp

Participeren, negeren van Grondwetten is de noemer. Het bestaansminimum met het verkapte woord "participatiewet", is geen wet maar een ongeleid projectiel dat op allerlei wijzen onverantwoord door vele gemeenten als normaal wordt beschouwd.

halt aan dit onzinnige beleid uit de 'participatiewet'.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

01-07-2018
Claude Vermeulen
Right Justice for the Citizens of the Netherlands!

***** GEBOEKTE SUCCES *****

Met Succes heeft de CRVB te Utrecht , 2 e Hoorzitting toegewezen & toegekend in de Procedure UWV & Participatiewet tegen de Participatiewet Bestuur en Beleid !!! Die plaatsvind om 09.00 hr. Gemeentelijke Bestuur en Beleid en de Geloofwaardigheid / Ambtseed Ambtenaren zijn zwaar onder vuur komen te liggen , wordt en is in behandeling genomen .

1 e Strijd tegen UWV is *** GEWONNEN *** en wordt nu door en verder gezet . Mvg, Dhr. Vermeulen Claude

09-02-2018