5gcelltower

Stop 5G

51.359 ondertekeningen

Het ministerie van Economische Zaken & Klimaat heeft zoals intussen bij veel burgers maar ook bij veel (gemeentelijke) ambtenaren inmiddels bekend is, besloten om zonder echt onafhankelijk onderzoek naar de gezondheidsrisico`s te laten doen, dit experiment op de bevolking los te laten.

Inwoners van Nederland willen niet meer straling in ons luchtruim.

• Ondergetekenden willen niet dat er tegen onze wil in Nederland een 5G-netwerk wordt uitgerold.

• Zolang het niet onomstotelijk vaststaat dat de straling ongevaarlijk is voor de volksgezondheid, is het uitrollen van een nieuw 5G netwerk onverantwoord en ongewenst.

Wij vragen aan de overheid om minimaal 2 onafhankelijke onderzoeken te laten uitvoeren over het gevaar van de straling bij toepassing van 5G netwerken in Nederland.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

01-09-2020
Alfred Melse
Organisatie:
Stop 5G

De reactie van Stichting EHS op het advies van der Gezondheidsraad t.a.v. 5G

Hieronder de link naar de reactie van Stichting EHS op 29 september jl. aan de commissie VWS en EZK gestuurd.

+Lees meer...
14-10-2020

Goed nieuws van het Wetenschappelijk Platform EMF Nederlsand

Opgericht begin 2020 teneinde toe te werken naar onafhankelijk onderzoek naar ongezonde EMF straling. Je kunt je abonneren op hun nieuwsbrief. Klik op de link hieronder voor de nieuwsbrief:

veel leesplezier

Alfred .

17-08-2020

**Kan 5G het CORONA virus veroorzaken? JA!**

Hieronder een korte vertaling van het Engelse wetenschappelijke onderzoek op de link helemaal onderaan:

“In dit onderzoek laten we zien dat 5G-millimetergolven kunnen worden geabsorbeerd door dermatologische cellen die als antennes werken, naar andere cellen kunnen worden overgebracht en de belangrijkste rol kunnen spelen bij het produceren van coronavirussen in biologische cellen. DNA is opgebouwd uit geladen elektronen en atomen en heeft een inductorachtige structuur.

+Lees meer...

Deze structuur kan worden onderverdeeld in lineaire, torusvormige en ronde inductoren. Inductoren werken samen met externe elektromagnetische golven, bewegen en produceren wat extra golven in de cellen. De vormen van deze golven lijken op de vormen van zeshoekige en vijfhoekige bases van hun DNA-bron. Deze golven produceren enkele gaten in vloeistoffen in de kern. Om deze gaten te vullen, worden er enkele extra hexagonale en vijfhoekige bases geproduceerd. Deze bases zouden met elkaar kunnen worden verbonden en virusachtige structuren kunnen vormen, zoals Coronavirus. Om deze virussen binnen een cel te produceren, is het noodzakelijk dat de golflengte van externe golven korter is dan de grootte van de cel. 5G-millimetergolven zouden dus goede kandidaten kunnen zijn voor toepassing bij het construeren van virusachtige structuren zoals coronavirussen (COVID-19) in cellen.”

Veel leesplezier and spread the word!

Alfred

22-07-2020