Stichting The Guardian Coaching Jongeren Centrum

Stichting The Guardian Coaching, actief op het gebied van Zwerfjongeren, Probleemjongeren en Jongeren met een beperking heeft helaas geen Subsidie vanuit de Gemeente verkregen voor het realiseren van een Jongeren Centrum/Opvang. Steun Stichting The Guardian Coaching en onderteken de petitie.

van Stichting The Guardian Coaching en haar vrienden in samenwerking

Dat we helaas op dit moment niet de steun in de vorm van een subsidie vanuit de Gemeente Deventer mogen ontvangen omdat zij van mening zijn dat er op dit moment genoeg beschikbare faciliteiten voor de zwerfjongeren, probleemjongeren en beperkte jongeren uit Deventer zijn. maakt dat daarom de werkzaamheden die Stichting The Guardian Coaching wil uitvoeren niet nodig zijn in de ogen van de Gemeente Deventer.

Hulp voor ons jongeren Centrum In dit centrum willen wij voor de jongeren uit Deventer een verblijf ruimte met ontspanning ruimte waar iedereen welkom is. Een verzorgde kantine waar jongeren gezellig kunnen eten, en mocht het nodig zijn kan er gebruik gemaakt worden van de Slaapruimte, Woonruimtes en Douches. Tevens is er altijd Psychologische of Medische Hulp aanwezig voor deze zwerfjongeren, jongeren met een beperking en probleemjongeren uit Deventer.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
Deventer
14-06-2011
Closed
Mevrouw. Hermia Alleyne

Anouk Harleman
Deventer
almost 5 years

No news about this petition yet.