Steun Occupy Nederland

De gedachte achter de 99% uitdrukking is dat alle macht en rijkdom in handen is van slechts 1%. De 99% vertegenwoordigt alle andere mensen. Dit zijn leraren, studenten, huisvrouwen, professoren, ondernemers, gepensioneerden, middenklassers en de allerarmsten. Waarschijnlijk staat de 99% ook voor U!

De 99%

Het doel van deze beweging is om zoveel mogelijk mensen bewust te maken van de grote problemen op de wereld en het falen van de twee meest misbruikte ideologieën van de westerse wereld: het kapitalisme en democratie. Daarnaast willen wij mensen bewust maken van de macht die zij zelf hebben. Het doel is een geweldloze totale omverwerping van het huidige wereldsysteem. Een groot doel? Absoluut! Onmogelijk? NIETS IS ONMOGELIJK! Wij zijn het systeem!

Vanuit de ruïnes van de OUDE WERELD zullen wij SAMEN een NIEUWE WERELD moeten bouwen. We willen naar een systeem toe wat zorgt voor: Gelijkwaardigheid op de wereld, eerlijke verdeling van welvaart, vrije meningsuiting, invloed op politiek, behoud van natuur, focus op duurzaamheid.

Welke Kamervragen dienen gesteld te worden? Geef uw suggestie(s) door bij het invullen van uw beroep. Laat UW stem horen!

Sign this petition

Martijn Gest
Assen
over 2 years

No news about this petition yet.