Steun eerlijke apotheker Fernand Haesbrouck in proces

De petitie is niet meer ondertekenbaar. Op 24 oktober 2012 werd Dhr. Fernand Haesbrouck volledig vrijgesproken.

Ik wil iedereen bedanken voor de support, de moed om Fernand te steunen, dag na dag. Het was een zware periode die uiteindelijk is geresulteerd in een goeie afloop. Besef dat Fernand heel gelukkig is nu met de vrijspraak. Dank aan iedereen!

De eerdere aanleiding was:

Dhr. Haesbrouck, eerlijk en moedig man, klaagt allerlei mistoestanden in de psychotrope medicatie aan, met objectief onderbouwde argumenten. Een anonieme 'klager' of 'klaagster' brengt hem voor de hoge raad van de orde van apothekers op 16 februari e.k. Wij willen dat de identiteit van de klager direct wordt bekendgemaakt en Fernand van alle blaam wordt gezuiverd en dat hij vrijspraak krijgt.

Sarahbeweging en medestanders van Dhr.Fernand Haesbrouck

Dhr. Fernand Haesbrouck, die wantoestanden psychotica naar buiten brengt, werd tot 3 maal toe gedagvaard voor de orde van apothekers, op vraag van een anonieme 'klager' of 'klaagster' die hem verwijt: 'zijn auteurartikelen en vlugschriften getuigen van lasterlijke, indiscrete commentaar op het handelen van gezondheidsbeoefenaars, overheidsinstanties en het voorlichten van het publiek is niet correct'. Op 16 februari moet hij verschijnen voor de hoge raad van beroep te Brussel.

1: Onmiddellijke bekendmaking van de volledige identiteit van de anonieme 'klager' of 'klaagster'. Dhr. Fernand Haesbrouck wil eerst weten tegen wie hij zich moet verdedigen. Vrijheid van meningsuiting is een recht. Om economische belangen te beschermen mag men niemand monddood maken. 2: Dat hij de vrijspraak krijgt (Er werd hem eerder een tuchtstraf opgelegd) 3: Dat Dhr. Fernand Haesbrouck van alle blaam wordt gezuiverd.

Current status

This petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:

vandenbussche m
landgraaf

Earlier updates

Fernand is volledig vrijgesproken!

Fernand: ' Ik verneem zopas het arrest van de Raad van Beroep bij de Orde van Apothekers, waarbij de tuchtstraf van de berisping in eerste aanleg ongedaan werd gemaakt en waarbij ik vrijgesproken ben op de klacht van de lange tijd anoniem gehouden klager.

Opmerkelijk daarbij bleek het intensief opzoekingswerk tot advies van de Vlaamse Interuniversitaire Raad, omdat ik in mijn besluiten een oordeel had gevraagd over de wetenschap van het verhaal uit mijn laatste boek. En ook de Research tot advies van Research Network University of Ghent in verband met de leugen van Lilly.

De Engelse versie van dat boek is wereldwijd te koop via Amazon ( 978-908152132-1) en de oorspronkelijke Nederlandse versie bij de gewone boekhandel (978-908152131-4)

Ik dank allen die mij door dik en dun hebben blijven steunen.

Ik ben een gelukkig mens.

Apotheker fernand Haesbrouck, 24 oktober 2012'

.