Steun De Regentes

In het advies van de Adviescommissie voor het Meerjarenbeleidsplan 2013 – 2016 overhandigd aan de gemeente Den Haag adviseert de commissie de aanvraag van Theater De Regentes niet te honoreren. Den Haag staat op het punt een warm en bevlogen podium te verliezen.

Tot onze meer dan grote spijt zien wij ons door het besluit van het college van B en W, zoals verwoord in ‘Haagse Nieuwe’ Meerjarenbeleidsplan Kunst en Cultuur 2013 – 2016, gedwongen om over te gaan tot het nemen van maatregelen tot sluiting van Theater De Regentes per 1 januari 2013. We willen u allen zeer hartelijk danken voor de vele steunbetuigingen en vriendelijke berichten die we van u mochten ontvangen. De digitale petitie is in totaal door 4016 mensen ondertekend. Deze steunbetuigingen zijn op 28 juni persoonlijk aan wethouder van cultuur Marjolein de Jong overhandigd. Na de zomer komen we zo snel mogelijk bij u terug met meer informatie. En bij deze verzeker ik u dat er nog een moment komt, waarop we op meer dan waardige wijze afscheid nemen van onze vrienden, bezoekers, artiesten en iedereen die De Regentes een warm hart toedraagt. Directie/bestuur Theater De Regentes

wij

dat als u het advies van de adviescommissie voor het Meerjarenbeleidsplan 2013-2016 overneemt, het theater gedwongen is zijn deuren te sluiten.

u om dit advies niet over te nemen en het theater open te houden.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
09-07-2012
Answered
Carola van der Heyden
Organisation:
Theater De Regentes

Mevr.Verhoef
Annet Dirkse
Marian Sloot
M.A. van der Voort
M. Herkhof
K. van der Heijden
Sander Schoonbroodt
Rose-Marijke Weiss
beeldend kunstenares
Janine Zwart-Gerritsen

Earlier updates

Petitie Red De Regentes tot 9 juli

De petitie Red De Regentes zal op maandag 9 juli gesloten worden. Op 25 juni is de petitie al aangeboden aan wethouder Marjolein de Jong van Den Haag.

.

06-07-2012 | Petition:Steun De Regentes