Staan de fretten straks op straat?

Nee, natuurlijk niet! Dat overleven ze niet. De fret is een gedomesticeerd huisdier waar we voor moeten zorgen. Helaas neemt niet iedereen die verzorging zo nauw en zijn frettenopvangen nodig.

Fretten-, en dierenliefhebbers van Nederland,

dat goede frettenopvangen in Nederland onmisbaar zijn. Helaas zijn er minder goede plekken waar fretten opgevangen (kunnen) worden dan dat er fretten gedumpt of afgestaan worden. Goede opvangplekken voor fretten, zoals Natascha's Frettenopvang, kunnen niet gemist worden. Er worden helaas al teveel fretten ondoordacht aangeschaf en later op straat gezet!

Natascha's Frettenopvang veroorzaakt - zoals gecontateerd door de gemeente - geen (stank)overlast in de wijk. Zij neemt de zorg voor deze dieren op zich. Neemt u als gemeente uw verantwoording om de wettelijke zorgplicht op u te nemen?

De Gemeente de Bilt een vergunning en/of toestemming te verlenen voor het aanhouden van een kleinschalige opvang voor (afgedankte) fretten.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:

Heerle

Earlier updates

steunbetuigingen ontvangen

De gemeente De Bilt bevestigt naar aanleiding van een mail van petities.nl dat "afgelopen vrijdag er inderdaad een doos met steunbetuigingen bij de gemeente De Bilt is ontvangen. Er loopt, zoals u bekend is, op dit moment een handhavingsprocedure naar aanleiding van een klacht over Natascha's frettenopvang.

+Read more...

Gezien de status van de procedure op dit moment kan ik helaas uw vragen nog niet beantwoorden. Wanneer het college een besluit heeft genomen zal ik u nader informeren."