Sharia4Holland moet verboden worden en strafbaar

Sharia4Holland komt steeds vaker in de publiciteit met hun radicale extreem gedrag. Het zijn niet meer dan een stel jeugdige opruiers die niet de echte moslim gemeenschap vertegenwoordigen. DIT moet stopppen en zelfs strafbaar gesteld worden. Ook publiek podium voor dit soort rukkerds moet niet moge

Willen dat de overheid deze criminelen geen podium geeft en ons beschermd tegen dit extremitisch tuig.

Misbruik van de democratie, Oplegging van religieuze dwang. Bedreiging van anders denkenden. Het steeds ongestraft uitdagen van overheid en Nederlands minnend volk. Minderwaardigheid jegens onze vrouwen, die als hoeren worden uitgemaakt.

Dat de overheid onmiddelijk een eind maakt aan de mazen in de wet en deze zodanig dichttimmert dat men deze dwangmatige onzin kan stopppen en desnoods door verbod, bestraffen, inzake lidmaatschap terroristische organisatie, landsbelang/bescherming of wat dan ook toepasselijk zou kunnen zijn. Ook vrijheid van meninguiting heeft zich aan bovenstaande bepalingen te houden/schikken, en zijn grenzen.

Sign this petition

Addressed to:
Kabinet
09-10-2016
Signable
roosje en richard abeelen, Breda

about 2 months
about 3 years
about 3 years
Anna Paalman
Amsterdam
Wij westerse mensen willen ons niet aan moslim regels houden,wand daar zijn wij westerse mensen niet mee opgevoed
over 3 years
S. Jalving
Emmen
almost 4 years
W. Jans
Schinnen
almost 4 years

No news about this petition yet.