De wijziging in de verkoopvoorwaarden van Bol.com (artikel 7.2) zorgt ervoor dat bestellingen die 5 dagen na de uiterste leverdatum niet aangekomen zijn NIET worden uitbetaald aan de partner.
Dit is niet voor alle partners haalbaar, dit veroorzaakt stress bij partner en frustratie bij klant.
verkooppartners van Bol.com
Dat wijziging in de verkoopvoorwaarden voor Bol.com partners (artikel 7.2) onrechtvaardig is OMDAT:
Vaak heeft de klant begrip voor vermissing en dat dit iets langer duurt, opnieuw bestellen is onnodig gedoe.
Dat uitbetaling niet geautomatiseerd afhangt van mogelijke fouten van een vervoerder, we weten dit zelf op te lossen.
Per partner en per bestelling is de situatie anders, hier kan niet één richtlijn voor worden gesteld die partners direct geld kost.
Op basis van de servicenormen is te zien of de partner voldoende bestellingen op tijd levert, deze voorwaarde heeft geen juiste toevoeging.
Wij zijn mensen, geen bestellingenfabrieken.
Schrap de 'na 5 dagen geen uitbetaling'-regel voor partners van Bol.com.