Saharpetitie

Red Sahar

Sahar is een 14 jarig meisje uit Afghanistan. Ze heeft Afghanistan op haar 3e jaar verlaten en heeft geen herinneringen aan dat land. Ze is op het eerste gezicht een heel normaal Nederlands meisje die hard werkt en veel vriendinnen heeft. Ze is zo ingeburgerd in de Nederlandse samenleving dat ze niet eens Dari (de Afghaanse taal) kan schrijven of lezen. Ze volgt hier gymnasium in Leeuwarden want ze wil chirurg worden. Maar nu moet ze als het aan de Immigratie en Naturalisatie Dienst ligt weg en terug naar Afghanistan, een land wat voor ambitieuze westerse meisjes niet bepaald hoopvol of veilig is. Help haar door deze petitie te tekenen.

tot nu toe is het maar nog één persoon Masir Ahmad Zahir maar ik hoop op meer!!!!!

Het feit dat er veel andere allochtonen zijn die zich juist niet willen inburgeren in de Nederlandse samenleving terwijl er anderen zijn die hard hun best doen maar worden toch uitgezet. dan vraag ik me af waarom juist die mensen.. waarom niet de mensen die juist niet willen om de taal te leren,naar school,werken,zich niet gedragen als een volwaardige burger. ze was 4 toen ze hier kwam en ze woont al 10 jaar hier. zij heeft hier alles opgebouwd

Mijn verzoek is om haar alsnog hier in Nederland te laten blijven. Zodat ze haar droom waar kan maken die ze heeft. Haar jeugd begon hier in Nederland en het wens is dat ook haar oudheid hier eindigt in Nederland. Dat is het hele verzoek alstublieft laat haar blijven. Dank u wel

Current status

This petition is not open to collect signatures.

Addressed to:

zeist
Huisoeder
about 5 years

No news about this petition yet.