Onmiddelijk staakt-het-vuren en vrede in Syrië

Geachte leden van de Tweede Kamer der Staten Generaal, Wij volgen met bezorgdheid de dagelijkse moordpraktijken in Syrië. Gezien de legitieme roep tot democratie niet bekrachtigd kan worden met geweld roepen we u op om snelle actie te ondernemen om in Syrië een staak-het-vuren te bewerkstelligen.

Alle Nederlandse inwonenden die bezorgd zijn over de dagelijkse geweldsspiraal in Syrië.

dat het geweldsspiraal in Syrië zodanig vergevorderd is dat er geen sprake meer is van vreedzaam protest. Er dagelijks mensen worden vermoord. Met deze brief willen we gebruik maken van ons recht op petitie en u als vertegenwoordiger van ons land oproepen tot het nemen van uw verantwoordelijkheid om de gewelddadige misstanden in Syrië te laten stoppen. We vragen u de internationale rechtsorde op te roepen tot het nemen van verantwoordelijkheid.

U tot het nemen van onmiddellijke actie door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties op te roepen het geweld in Syrië te laten stoppen met het instellen van een staakt-het-vuren. De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens dient als basis gehanteerd te worden voor dit staakt-het-vuren. Er is geen enkel groter recht dan het recht op leven in elk deel van de aarde, dat gewaarborgd wordt door internationaal recht.

Sign this petition

Hans van Assem
Arnhem
about 4 years

No news about this petition yet.