U, de petitionaris
Ik spoor niet

NS Station Delft moet een Tickets & Service

113 ondertekeningen

Delft heeft een prachtig nieuw NS-station. Er ontbreekt echter een essentieel onderdeel: een loket. Onmisbaar op een treinstation, temeer voor toeristen, (visueel) gehandicapten en mensen met meer dan een vraag over vertrektijden. NS Station Delft moete en Tickets & Service!

Petitie

Wij

Toeristen, (visueel) gehandicapten, inwoners van Delft, reizigers, stationspersoneel, sympathisanten

 

constateren dat:

Het ontbreken van een essentieel onderdeel van een treinstation op NS-station Delft: een Tickets & Service-balie, oftewel: een loket. Hiermee worden bezoekers aan het zeer toeristsiche Delft ongastvrij behandeld en gedwongen in het bezit te zijn van (veel) muntgeld/een NL bankpas/Maestro-creditcard ter aanschaf van een ticket, zijn (visueel) gehandicapten de dupe en kan niemand meer terecht met een vraag over bijvoorbeeld abonnementen en service.

 

en verzoeken

De NS het alsnog en zo spoedig mogelijk installeren van een Tickets & Service-balie op station Delft. Dit ter vergroting van de gastvrijheid jegens toeristen, (visueel) gehandicapten en mensen met een uitgebreide ticket- en/of servicevraag.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

 

Details

Ontvanger:
Nederlandse Spoorwegen 
Petitieloket:
Einddatum:
07.06.2016 
Status:
Ingetrokken 
Petitionaris:
Jelmer van Lenteren 

Geschiedenis

Ondertekeningen