MTB Parcours Bruinisse

Voor het realiseren van een Mountainbike Parcours in Bruinisse, hebben wij handtekeningen nodig, veel!

Draag uw steen(tje) bij aan meer parcoursen in Zeeland, en we beginnen bij Bruinisse! Een aantal stemmen zullen anoniem in het realisatie-plan worden opgenomen.

Mountainbikers en natuurliefhebbers uit de Regio Zeeland en omstreken.

Wij constateren dat er een gebrek is aan uitgepijlde Mountainbike routes.

Met het realiseren van een Parcours in Bruinisse zal de Provincie Zeeland groeien op de Nederlandse Mountainbike-kaart.

Voor de lokale fietsenmakers en cafe's is dit een economische injectie, en de aantrekkelijkheid van de Dam in Bruinisse zal aanzienlijk worden vergroot.

Wij verzoeken alle liefhebbers die graag in Bruinisse een parcours gerealiseerd zien, deze petitie te ondertekenen.

Onderteken deze petitie

Nieuwtjes

Eerder toegevoegd

Uitslag

Goed nieuws!   De Mountainbike route heeft groen licht gekregen, dankzij de inzet van iedereen die de petitie heeft ondertekend, kan er in de nabije toekomst daadwerkelijk een route komen op de Grevelingendam!   Binnen nu en 2-3 weken wordt er definitief vergadert over de route, plaatsing en organisatie! Wij zijn nog steeds op zoek naar enthousiaste vrijwilligers, die mee willen helpen aan de aanleg van de route!.

+Lees meer...

04-04-2012 | Petitie MTB Parcours Bruinisse