MIDI Theater Moet Blijven

De aangekondigde subsidiestop voor MIDI is een korte termijnbeslissing. MIDI is in een korte tijd uitgegroeid tot een succesvol theater, uniek in de regio en ons land. MIDI krijgt Brabantse jongeren en Nieuwe Nederlanders naar het theater. Publiek, topartiesten, onderwijs, bedrijven hebben MIDI omarmd.

Brabantse jongeren, Nieuwe Nederlanders, betrokken Tilburgers, maatschappelijk ondernemers

1. dat de voorgenomen subsidiestop op MIDI een kortetermijnbeslissing is. Het pand komt mogelijk leeg te staan en jongeren en Nieuwe Tilburgers verliezen hun unieke plek in de stad. Het pand sluiten kost ook geld en het is zonde van de investering. De voorstellingen en evenementen in MIDI draaien kostendekkend. De samenwerking met het onderwijs en jongerenwerk is uitstekend.

2. dat MIDI een succesvol theater is, uniek in de regio en ons land. MIDI krijgt Brabantse jongeren en Nieuwe Nederlanders naar het theater. Publiek, topartiesten, onderwijs, bedrijven hebben MIDI omarmd.

u als raadslid en volksvertegenwoordiger dit collegevoorstel tegen te houden, en met andere raadsleden van uw partij en andere partijen een alternatief voorstel te ontwerpen waardoor MIDI Theater ook na 2012 open kan blijven. Voor jongeren en Nieuwe Tilburgers. Voor de toekomst van onze stad. Leefbaar. Bruisend. Trots.

Current status

This petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
17-06-2011
Closed
Ronald Hazelzet

Gerbert Kluivers
Amersfoort
Tony van Noije
directeur van Noije transport
Peter Rijsewijk
Milou Doomen
Etten-Leur
Joosje Klaasse
Jeroen de Bruijn
Interieurarchitect
Carolien van Halder
Ron en Annelies van Heeswijk
Marjolijn van Heeswijk
Secretaresse
about 5 years

No news about this petition yet.