Ventje logo 2

Meer ruimte voor studenten

Wegens een tekort aan ruimte voor leraren zijn er op veel van de break-out rooms sloten geplaatst. Wij, studenten van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, hebben ook recht op het gebruik van deze ruimtes en eisen dat ook wij toegang kunnen krijgen om te kunnen leren en studeren. Help ons!

Leerlingen NHL

Wegens een tekort aan ruimte voor leraren zijn er op veel van de break-out rooms sloten geplaatst. Wij, studenten van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden, hebben ook recht op het gebruik van deze ruimtes en eisen dat ook wij toegang krijgen om te kunnen leren en studeren. Help ons en geef je handtekening

Wij, de studenten, willen graag zien dat de sloten worden verwijderd of dat de studenten met de NHL-pas ook toegang kunnen krijgen tot de ruimtes. Daarnaast willen wij graag de mogelijkheid hebben om ruimtes te reserveren om te voorkomen dat er misverstanden ontstaan. Dit komt zowel de studenten als de docenten ten goede.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
schoolbestuur
11-06-2011
Closed
Ilse Kroes

G. Wiersma
De Westereen
Student
Chantal Peereboom
Franeker
Marten van der Meer
Ternaard
Student
S. Haagsma
Sexbierum
almost 5 years

No news about this petition yet.