Meer parkeergelegenheid op het Leerpark in Dordrecht!

Bent u het ook zat? Om rondjes te rijden om uw auto kwijt te kunnen op het Leerpark? Eerder van huis te gaan omdat u weet dat u niet kunt parkeren? Geld te betalen om uw auto kwijt te kunnen? Teken dan deze petitie!

Esther van der Pligt: Student op het Da Vinci Collega Leerpark in Dordrecht

Parkeren op het Leerpark in Dordrecht. Elke keer weer zoeken naar een parkeerplaats. Rondjes rijden. Te laat in de les komen. Een bekeuring door foutief parkeren. Betalen om de auto kwijt te kunnen. De auto in de naast gelegen woonwijk neerzetten en lopend naar het Leerpark. Veel leerkrachten en leerlingen zijn het zat. Er moet iets gedaan worden zodat leerkrachten en leerlingen van het Da Vinci College kunnen parkeren op en rond het Leerpark.

Meer gratis parkeergelegenheid voor de leerkrachten, personeel en leerlingen van het Leerpark. Er kan bijvoorbeeld gebruik worden gemaakt van de collegekaart die elke leerkracht en leerling bezit. Zo kunnen alleen zij, die toegang hebben tot het Leerpark, daar parkeren. Verder zou het helpen als de betaalde parkeerplaats niet meer betaald hoeft te worden door leerkrachten en leerlingen.

Onderteken deze petitie

Dordrecht
01-03-2016
Ondertekenbaar
Esther van der Pligt

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.