Lucifer

Manifest van de Leidse Nachtraad

Met het oprichten van de nachtraad en dit manifest willen we een brug slaan tussen gemeente, organisaties & het uitgaanspubliek. Met als doel het niveau & diversiteit van de huidige nachtcultuur te verhogen.

De Nachtraad, een collectief van diverse organisaties en gezichten uit het Leidse uitgaansleven en ondertekenaars

• Dat er nog veel kansen in Leiden liggen voor het ontwikkelen van de nachtcultuur. Het huidige uitgaansklimaat in de stad biedt momenteel voor een grote groep mensen te weinig en dat is zonde!

• Dat er veel publiek naar andere steden trekt om daar de nacht te beleven.

• Dat op dit moment zowel organisatorisch als muzikaal talent uit Leiden te weinig kansen krijgen in het Leidse nachtleven.

• Dat door te investeren en te stimuleren in het nachtleven er een nieuwe, jonge creatieve groep mensen aan het werk wordt gezet. Want de nacht is een plek waar (creatief) talent zich ontwikkelt, de ruimte krijgt om te experimenteren, te leren, te doen en bij te dragen aan de ontwikkeling van deze mooie stad!

te investeren en vooral te stimuleren in het nachtleven en samen met ons als samenwerkingspartij het uitgaansklimaat en de nachtcultuur verder te ontwikkelen. Samen geven we een nieuw leven aan het Leidse nachtleven!

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Leiden
19-04-2018