Maarssen twee jaar zonder zwembad? Dat mag niet gebeuren!

Kinderen moeten in de gemeente Maarssen naar zwemles kunnen en recreatief kunnen zwemmen. Inwoners van Maarssen moeten in hun nabije omgeving baantjes kunnen trekken. En de zwemclub moet een eigen zwembad hebben om te blijven voortbestaan. De gemeente biedt niet voldoende alternatieven tijdens de sluiting van het Bisonbad. Een grote gemeente als Maarssen mag en kan niet jarenlang zonder zwembad! De gemeente moet dus zorgen voor een noodbad of eerst een nieuw bad bouwen en dan pas het huidige bad slopen.

Alle betrokkenen, inwoners van Maarssen en directe omgeving en leden van MZ&PC De Fuut,

dat het sluiten van het zwembad gedurende twee jaar grote gevolgen heeft voor de leefbaarheid in Maarssen en de gezondheid van de inwoners. Kinderen moeten in de gemeente Maarssen naar zwemles kunnen en recreatief kunnen zwemmen. Inwoners van Maarssen moeten in hun nabije omgeving baantjes kunnen trekken. En de zwemclub moet een eigen zwembad hebben om te blijven voortbestaan. De gemeente biedt niet voldoende alternatieven tijdens de sluiting van het Bisonbad. Een grote gemeente als Maarssen mag en kan niet jarenlang zonder zwembad!

om een blijvende zwemfaciliteit in Maarssen zodat de inwoners van Maarssen kunnen blijven zwemmen, kinderen zwemles kunnen krijgen en het voortbestaan van de 80-jarige zwem- en poloclub niet in gevaar wordt gebracht. Dat betekent dus een noodbad tijdens de sluiting van het Bisonbad of eerst nieuw bouwen en dan pas het huidige bad slopen.

Current status

This petition is not open to collect signatures.

Addressed to:

Adinda Versteeg

Earlier updates

Er komt geen noodbad

Helaas alle energie ten spijt, komt er geen noodbad in Maarssen. Voor de Maarssense zwemclub De Fuut heeft het misschien toch wel geholpen.

+Read more...

Wie weet overleeft de zwemclub de twee-jaarlijkse sluiting toch...