Cvk ritmyk de goeie kl

Litt ús heare!

Het voornemen van de raad van de gemeente Littenseradiel om de subsidiering van het Centrum voor de Kunsten & Ritmyk, zoals het in de huidige vorm bestaat, in 2014 geheel stop te zetten, laten wij niet geruisloos gebeuren. Daarom deze petitie en een protestconcert op 21 oktober: LITT... ÚS HEARE!!!

Leerlingen, ouders van leerlingen, docenten en directie van het Centrum voor de Kunsten & Ritmyk,en natuurlijk alle andere liefhebbers van Kunst en Cultuur in de gemeente Littenseradiel.

wij zijn ontzettend TROTS op onze docenten, leerlingen en cursisten, korpsen, koren, ensembles en alle andere verenigingen en organisaties waar je leerlingen en cursisten kunt vinden, die zijn opgeleid door het Centrum voor de Kunsten & Ritmyk. Wij zouden het verschrikkelijk vinden dat alle investering, talent, kwaliteit en vooral een voorziening als deze de inwoners van de gemeente Littenseradiel ontzegd zou worden. Kapitaalvernietiging dus!

Wij willen behoud van de culturele educatie in de gemeente Littenseradiel. We willen dat het Centrum voor de Kunsten & Ritmyk kan blijven voortbestaan in deze gemeente en leerlingen volledig en kwalitatief hoogstaand kunst-onderwijs kunnen blijven volgen. Onderwijs gegeven door professionele docenten, waarbij doorstroming naar korpsen, koren en andere culturele instellingen in deze gemeente gewaarborgd blijft.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
Littenseradiel
22-11-2010
Closed
Hennie Reek
Organisation:
Centrum voor de Kunsten & Ritmyk

Chris van Beek
Easterlittens
Oud wethouder, oud raadslid gemeente Littenseradiel
Wim D.van Ligtenberg
Sneek
Ellen Postma
Bolsward
docente dwarsfluit CvK en muziek op Marnecollege.
over 5 years

No news about this petition yet.