Er is nieuws!

Lily en Howick mogen niet worden uitgezet

11.946 ondertekeningen

Maandag worden Howick (12 jaar) en Lily (11 jaar) uitgezet naar Armenië, een land waar ze nog nooit zijn geweest. De kinderen wonen al 9 jaar in Nederland en zijn hier volledig geworteld! Teken deze petitie om je stem te laten horen en uitzetting te voorkomen!
Zie ook: http://bit.ly/2uK1hyv

vrienden, bekenden en ondersteuners van Howick en Lily vanuit school, kerk en maatschappij

dat Howick en Lily al ruim 9 jaar in Nederland verblijven en maandag worden uitgezet naar Armenië, een land waarvan zij de taal en cultuur niet kennen en waar zij niets hebben. Zij hebben zich in Nederland totaal geworteld en het is schadelijk om hen terug te laten keren naar een land dat zij totaal niet kennen.

Howick en Lily samen met hun moeder Armina in Nederland een verblijfsvergunning te geven.

Onderteken deze petitie

staatssecretaris
08-11-2017
Antwoord verwacht:
18-11-2017
Ondertekenbaar
Tineke Bosma-Brandemann
Organisatie:
PKN gemeente Sint Joriskerk Amersfoort

Nieuwtjes

De moeder is geariveerd in Armenië

De kinderen zijn op een onbekende plek in Nederland. Deze petitie kan nog steeds ondertekend worden! Zolang de kinderen nog hier zijn is dit mogelijk en is het zinvol om zo een stem te geven naar de staatssecretaris en de landelijke politiek. Hartelijk dank voor uw steun!.

14-08-2017

Howick en Lily mogen van de rechter worden uitgezet. Staatssecretaris is nu aan zet!

De rechter heeft vanmiddag besloten dat Howick, Lily en hun moeder maandag mogen worden uitgezet. Alle hoop is nu gevestigd op de Staatssecretaris... Ondertekenen is onverminderd belangrijk! Hartelijk dank voor uw steun!.

11-08-2017