Naamloos

Laat de HSV door kinderen van de GGiN Alblasserdam gebruiken

Omdat de kerkenraad van de GGiN Alblasserdam besloten heeft om hun doopleden te dwingen om niet meer naar de Driestar-Wartburg te gaan wegens het gebruik van de Herziene Statenvertaling door docenten, is deze petitie gestart. Houdt vast aan de geliefde Herziene Statenvertaling van 2010!

als ouders, leerlingen, oud-leerlingen, leerkrachten van andere scholen en andere medestanders

• dat er rood licht is gegeven om de Herziene Statenvertaling door docenten voor de klas te mogen en laten gebruiken.
  • dat er in de Bijbel geen verbod staat dat het niet toegestaan is om Gods dierbare Woord door mensenhand te veranderen.
  • dat ondertekenaars niets tegen de GGiN , evenmin tegen de Statenvertaling hebben, maar graag zien dat God door de dierbare Herziene Statenvertaling, net als in vroegere tijden, weer dóór de Heilige Geest de aloude bekering werkt in onze kinderharten; de mens kan veranderen, de taal van de bijbel ook, maar God verandert niet.

de kerkenraad, hoe lastig dat ook mag zijn, de toelating weer mogelijk te maken, zodat de Herziene Statenvertaling wordt gebruikt door de docenten en leerlingen

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

kerkbestuur
RefoMator