Laat daders niet ongestraft wegkomen

Het wordt tijd dat in Nederland het recht zegeviert. Te lang gebeurt het al dat daders beschermd worden en slachtoffers in de gaten worden gehouden. Is dit niet de omgekeerde wereld? Wilt u ook dat dit stopt en daders moeten boeten voor wat ze doen? teken dan deze petitie. Hieronder volgt een voorbeeld

Alle mensen van Nederland die willen leven in een veilig land waar het recht zegeviert.

Laatst liet een vader zijn dochter buiten spelen op het pleintje voor zijn huis. Opeens was het meisje weg en andere kinderen zeiden dat ze met een meneer mee was naar binnen. Hij vroeg de kinderen waar dat precies was en ze wezen de deur aan. Hij belde aan en liep achterom, maar geen geluid. "Weten jullie het echt zeker?". "Ja meneer, ze was echt daar naar binnen". De vader sloeg bij dat huis een raampje in en was net op tijd, daar stond die viezert met zijn dochter van 6 onder de douche Zijn vaderinstinct kwam naar boven om zijn dochter te beschermen, hij sloeg die vent neer en nam zijn dochter mee. Gelukkig kon hij haar voor erger behoeden, maar het arme meisje is een trauma rijker en het veilige gevoel is weg.

LET OP nu komt het ergste! De vader zit nu vast en de vieze pedo loopt vrij rond, klaar om zijn volgende slachtoffer te scoren.

STOP DIT ONRECHT!!!!!Het wordt tijd dat er in de wetgeving het één en ander wordt veranderd. We leven in een democratisch land en als blijkt dat 90% het zat is, dat de rechtstaat zo soepel is voor daders, dan moet dat stoppen. Dat de dader vrij rondloopt en je dus als slachtoffer pech hebt kan niet langer. We moeten niet afwachten tot een pedofiel echt weer een kind verkracht of vermoord. Burgers die dit onrecht stoppen en hiermee geen blijvend lichamelijk letstel toebrengen aan de dader zijn helden en de daders moeten hard worden aangepakt.

Het moet duidelijk zijn dat dit soort dingen niet kunnen in Nederland! DADERS MOETEN WORDEN AANGEPAKT EN SLACHTOFFERS WORDEN BESCHERMD!

Current status

This petition is not open to collect signatures.

Addressed to:

3941 SJ Doorn, Vlierbes 7
SW.Samuel
leiden
zeer !!!bezorgde ouderHet wordt tijd dat in Nederland het recht zegeviert. Te vaak gebeurt het dat daders beschermd worden en slachtoffers in de gaten worden gehouden. Is dit niet de omgekeerde wereld? ik wil dat dat stopt en dat daders moeten boeten voor
Neeltje Douma
Emmeloord
about 6 years
Roger Burgerhout
Oegstgeest
about 6 years

No news about this petition yet.