Koningin en politici moeten verantwoording afleggen over geheimzinnige Bilderberg Group

Geheimzinnige vergaderingen worden gehouden onder de naam Bilderberg Group die in strijd zijn met onze democratie. Op deze, uiterst media gevoelige en dus obscure, vergaderingen worden volgens pers berichten van deze groep niets van politiek of economisch belang besproken. Waarom dan zo geheimzinnig? En wat dan wel?

bezorgde burgers van het democratisch Nederland.

dat er geen openheid van zaken is betreft de geheimzinnige Bilderberg Group en haar jaarlijkse bijeenkomsten waaraan onze, democratisch verkozen, politieke leiders,uit heden en verleden, maar ook leden van ons koninglijk huis deelnemen. Wanneer er politieke of economische belangen besproken worden dan horen onze leiders verantwoording af te leggen over deze besprekingen want het is immers in LANDSBELANG!! Op basis van informatie, van onze Amerikaanse en Engelse bondgenoten, zijn wij oorlog gaan voeren in in het Midden Oosten, welke gebaseerd was op gefabriceerd bewijs en valse getuigenis. Er is gelogen tegen ons als politici en burgers over het aanwezig zijn van massa vernietigingswapens in Iraq en de FBI heeft in 2008 geconcludeerd dat Osama Bin Laden of Al Quaida NIET verantwoordelijk was voor de aanslagen op 11/09/2001.De politici die deze bewijzen des tijds leverden zitten aan dezelfde tafel als onze koningin en politici op de Bilderberg Group bijeenkomsten en dit roept vragen op. Ook andere bekende leden van deze groep zijn gelinked en bestraft voor diverse illegale praktijken. Als beste voorbeeld is er bewezen en toegegeven door onze eigen prins Bernhard, mede oprichter van de Bilderberg groep en voorzitter tot bekendmaking Lockheed affaire in de media, dat hij smeergeld heeft aangenomen omtrent de eerder genoemde affaire.

dat er wederom kamervragen komen over deze groep en haar belangen of doelen. Er moet duidelijk worden wat er besproken wordt op deze bijeenkomsten waar de gehele wereldtop aan deelneemt.

Current status

This petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
21-12-2010
Closed
Marcel Vorthoren

G.Peters
Maastricht
over 4 years
B Hofstee
Huizen noord holland
horloge maker , een van de berzorgdr burger
D.Hooi
Rotterdam