Klara is klasse

Klara, dé klassieke Radio!

Cultuurminnaars en liefhebbers van klassieke muziek (maar daar rekenen we ook jazz, wereldmuziek, folk, rock onder en elke muzikale uiting die van enige klasse getuigt),

dat Klara uitstekende radio maakt voor het breedst mogelijk publiek en dat binnen het kader van haar opdracht en zending. Niet populistisch of infantiel en net zo min hoogdravend of pedant maar nu eens vulgariserend (in de beste betekenis van het woord), dan weer erudiet: afwisselend, rijk, spannend, ontspannend, verheffend, speels, breed en diep... Natuurlijk is er altijd ruimte voor verbetering en net zo vanzelfsprekend is het feit dat je niet op elk ogenblik voor alle luisteraars de aarde 10 op de schaal van Richter kan doen beven. Wij stellen echter vast - tot onze verbazing - dat niet iedereen even hoog oploopt met deze zender. (En dat terwijl zij met Klara Continuo ook een oplossing biedt voor wie minder graag naar gepraat, gekeuvel en/of anekdotes luistert).

Klara het ingeslagen pad verder te bewandelen en ons tegelijkertijd te verrassen met nieuwe programmas en gewaagde invalshoeken. Wij wensen vooral de medewerkers en directie van onze favoriete zender met deze petitie een hart onder de riem te steken.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

18-12-2008
Gesloten
Wouter Demyttenaere
Organisatie:

Marla de Vries
Borculo
ongeveer 8 jaar
Paul Demyttenaere
Geluwe
Pensioen
ongeveer 8 jaar
Anneke Hanewinkel
Almere
ondernemer creatieve en communicatieve projecten
Erik Buys
zoutleeuw
cartoonist/striptekenaar

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.