Protestmars

Kattenburgerstraat schoon en veilig

Onze Kattenburgerstraat mag niet het kind van de rekening worden bij het verder autoluw worden van de stad. Wij willen minder lawaai en viezigheid, wij willen méér rust, schone lucht en veiligheid!

bewoners, omwonenden en gebruikers van de Kattenburgerstraat.

• dat er aandacht moet komen voor de nu al levensgevaarlijke verkeerssituatie in de Kattenburgerstraat in Amsterdam.

• Er is teveel verkeer, teveel geluid, stankoverlast, ongezonde lucht en er wordt onverantwoord hard gereden.

• Wij zijn bang dat het, door de plannen voor een autoluwe stad, nog drukker gaat worden in onze straat, dat willen wij niet.

minder verkeerslawaai en -viezigheid. Wij willen méér rust, schone lucht en veiligheid!

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

11-12-2019
Kattenburgerstraat schoon en veilig

Protestparade + aanbieding petitie woensdagmidaag 11 dec.

De petitie zal 11 dec om 15.45 worden aangeboden aan wethouder Marieke van Doorinck. Om de petitie kracht bij te zetten en deze te overhandigen vertrekt die dag een protestparade uit de Kattenburgerkruisstraat om 14.30 op weg naar de Stopera.

Iedereen is van harte uitgenodigd zich aan te sluiten. Kom allemaal.

23-11-2019

De petitie wordt opnieuw verlengd

Er zijn op 14 oktober meer dan 300 handtekeningen opgehaald. Bewoners hebben recentelijk een brief hebben ontvangen van de gemeente waarin zorgelijke plannen voor de Kattenburgerstraat uit de doeken worden gedaan.

In verband hiermee is het aantal ondertekeningen ook weer gegroeid. De petitie is daarom opnieuw verlengd zodat nog meer mensen in de gelegenheid zijn de petitie te steunen.

14-10-2019

De petitie wordt verlengd

Er zijn op 11 juli 273 mensen die de petitie steunen. Dat is heel mooi.

De petitie is nu tot september verlengd zodat nog meer mensen de gelegenheid krijgen hun steun uit te spreken voor een Kattenburgerstraat met minder en veiliger verkeer. Na het zomerreces hopen we de petitie met nog meer ondertekeningen te kunnen aanbieden aan de wethouder Verkeer en Vervoer, Water en Luchtkwaliteit .

11-07-2019