12alogo

Ik wil bij je zijn! Alleen Nederland geeft ons geen kans!

Veel Nederlanders hebben een buitenlandse partner getroffen via internet of tijdens vakantie!Vele mensen die niet kunnen reizen door handicap, reisangst of een ziekte,zijn afhankelijk dat hun vriend(in) naar Nederland komt op vakantie of voor verblijf! Vele mensen als ik worden getroffen door het strenge beleid van immigratie en krijgen ten onterechte vestingsgevaar.Ze krijgen hun vriend(in) nooit te zien en kunnen niet bij elkaar zijn!

bekende van --. en mensen die een warm hart toedragen deze mensen willen ondersteunen!

dat mensen als ik liefde vinden in buitenland.dergelijk kans niet krijgt.en vaker opgegooid wordt dat een schijnrelatie of dergelijk onrechtvaardige angsten in leven geroepen wordt.ten koste van ik en ander te maken krijgt.zoals geen kans krijgt in de liefde in nederland een toekomst mag opbouwen!dit wordt ontnomen!vooral als mensen die dan bepaalde omstandigheden verkeren. zelf hun partner niet kunnen bezoeken.zoals handicap,reisangst ect

om aandacht te schenken aan deze probleem en wil inzetten dat onze vriend(in) op vakantie ken komen naar nederland.om hem/haar in armen ken sluiten.versoepeling van immigratie beleidt die nu uitgevoert wordt.en kijkt dat mensen als ik degelijk kans krijgt hun partner in nederland een toekomst ken opbouwen of samen ken zijn.in plaats andersom die nu gedaan wordt onterechte en vele harten gebroken wordt en verdriet aangedaan wordt!

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

22-01-2013
Ingetrokken

meer dan 4 jaar
Manfred Leers
Groningen
Mijn broer zijn vrouw heeft jaren lang tussen nederland en rusland heen en weer moeten reizen. BELACHELIJK!
meer dan 4 jaar
Heikki Doeleman
Laila Elkhinifri
Maarssen
student
joke v.d.Stap
Naaldwijk
serge pieter
el arenal
heb zelf geen relatie maar ik vind het moet mensen niet moeilijk gemaakt worden om bijelkaar te zijn
R.C.T. Menses
Winschoten
nicole bosscher
Vlaardingen
thuismoeder

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.