Stop hou het diemerpark groen gif voor google

Hou Diemerpark Groen

STOP! Geen auto's in het Diemerpark!

Op 9 april 2013 zijn aan de leden van de stadsdeelraad van Amsterdam Oost 1.758 unieke namen overhandigd van ondertekenaars van deze petitie.

Op 26 november 2013 heeft de stadsdeelraad besloten zich daar geen barst van aan te trekken. Men wil per sé parkeerplaatsen in het park aanleggen.

Op 28 maart 2014 was er een hoorzitting bij de Raad van State in verband met het beroep dat we ingesteld hebben tegen de vaststelling van het bestemmingsplan waarin een parkeerterrein in het Diemerpark stond getekend.

Op 21 mei 2014 kwam de uitspraak van de Raad van State: ons beroep werd afgewezen. Voor de gronden daarvan zie: http://bit.ly/1ooNsej

Op 16 december 2014 werd het 'Inrichtingsplan Sportpark IJburg en omgeving' met daarin een breed uitgesmeerd parkeerterrein op een beeldbepalende locatie bij de entree van het park door de Bestuurscommissie (Amsterdam) Oost vastgesteld.

Op 2 juli 2015 verklaarde de wethouder Ruimtelijke Ordening dat het bestemmingsplan niet correct was vastgesteld. Stadsdeel Oost had het College van B&W en de Technische Adviescommissie Hoofdgroenstructuur (TAC) foutief geïnformeerd. Ons beroep bij de Raad van State had GEGROND verklaard moeten worden. Deze muis gaat nog een flinke staart krijgen! :-) Wij blijven ons best doen voor een groen en veilig Diemerpark!

bewoners van Amsterdam en bezoekers/gebruikers van het Diemerpark bij IJburg

dat de rust, veiligheid en het groene karakter van het Diemerpark in gevaar komt als er autoverkeer in het park toegelaten wordt.

het stadsdeelbestuur af te zien van het introduceren van autoverkeer in het Diemerpark.

Sign this petition

Addressed to:
Oost/Watergraafsmeer
09-04-2016
Signable
Vereniging Hou Diemerpark Groen

sanne van der Ouderaa
Wilde bijen wilen blijven (Diemerzeedijk-Vijfhoek)
4 months
8 months
Marion Peters
Koosje Istha
Alkmaar
Ben geboren achter Carré, onze ouders fietsten elke zondag met ons naar de Diemerzeedijk om daar van het water en de natuur te genieten.
Reiné Gadellaa
Zwolle
Jeroen Timmermans
C.Lugt
Diemen
almost 2 years
Erik van den Ham
Vledder
Medewerker Cruydt Hoeck
Ben Bakker
IJburg
sylvia ann van steenis
amsterdam
natuur belangrijker dan auto, pak de fiets
hugo bonder
amsterdam
over 2 years

No news about this petition yet.