Dehorsthoek hart lowres

Horsthoek uit de Horsthoek? ... Echt niet!

Met het voornemen van de gemeente Heerde om DE HORSTHOEK op te laten gaan in de nog te realiseren MFA-oost in het centrum van Heerde gaat de gemeente voorbij aan met name kleinschaligheid. Houd de Horsthoek op de huidige locatie in het karakteristieke 131-jarig gebouw. Steun ons en teken de petitie!

ouders, leerkrachten en iedereen die betrokkenen is bij openbare basisschool DE HORSTHOEK in buurtschap 'de Horsthoek' te Heerde

dat met het voornemen van de gemeente Heerde om openbare basisschool DE HORSTHOEK op te laten gaan in de nog te realiseren MFA-oost in het centrum van Heerde voorbij wordt gegaan aan: BEHOUD VAN IDENTITEIT, dus: -kleinschaligheid -de karakteristieke Horsthoek 131 jaar op dezelfde locatie in hetzelfde gebouw -buurtfunctie MAAR OOK VANWEGE: -keuzevrijheid van locatie en onderwijs -explosieve groei van aantal inwoners vanwege nieuwbouw juist aan zuid-zijde van Heerde

de bestuurders van de gemeente Heerde openbare basisschool DE HORSTHOEK buiten de plannen van de MFA-oost te houden en op korte termijn het huidige gebouw aan te passen aan de actuele vereisten van een schoolgebouw.

Financiƫle consequenties: op de huidige locatie renovatie is een half miljoen voordeliger dan verhuizen naar MFA-oost.

Sign this petition

Addressed to:
03-02-2016
Signable
Steven Rietberg
Organisation:
Stichting vrienden van de Horsthoekschool

Wilke van Gelder
Epe
A.s ouder van kinderen op de Horsthoekschool
5 months
F.W.Tielrooy
HEERDE
Leendert Hageman
gepens. manager
Elise van Ark
over 2 years
De Padde
Wapenveld
almost 3 years
R Keurhorst
WEZEP
about 3 years
Gerrit Willems
horsthoek fan!
Mark Spikker
Heerde
Ouder en MR lid "de Horsthoek"
over 3 years

No news about this petition yet.