Lup amf bank

Hondenlandje Geuzenkade

Speel/behendigheidsplaats voor honden. Waar vind je die in de Baarsjes in Amsterdam? Speelgelegenheid voor kinderen [verboden voor honden] is er voldoende, maar de hondjes komen er bekaaid vanaf met slechts een hondenlosloopstrook. Daarom pleit ik voor een hondenspeelplek op het veldje langs de losloopstrook aan de Geuzenkade.

hondeneigenaren uit de Geuzenbuurt e.o.

Een fijne hondenspeelplaats voor al onze honden. Kinderspeelplaatsen genoeg, verboden voor honden. Daarom pleiten wij voor een specifieke speelplaats met behendigheidstoestellen voor onze honden. Gelegen aan de Geuzenkade in het perkje langs de hondenlosloopstrook.

Hondenspeel/behendigheidsterrein voor onze honden aan de Geuzenkade in het veldje naast de hondenlosloopstrook.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
Amsterdam West
05-08-2012
Closed
Sima Pols

almost 4 years
Sima Pols
Baasje van Luppie
almost 4 years

Earlier updates

Hondenspeelplaats Geuzenkade geopend

Veertig bewoners en minstens zoveel honden waren afgelopen zaterdag 6 april bij de feestelijke opening van de hondenspeelplaats Geuzenkade. Een bewonersinitiatief dat via het buurtbudget en de agenda van de buurt gerealiseerd is.

+Read more...

Lees verder op west.amsterdam.nl