Heuvel Groene Loper

Eind September begin Oktober is er een heuvel gemaakt op de Groene Loper die het woongenot,privacy en de veiligheid van spelende kinderen aantast.

Bewoners van de Schonenvaart aan de Groene Loper

Vinden dat de heuvel die is gerealiseerd tussen de Schonenvaart en de Groene Loper te hoog is. En geen functie heeft.

Dat het woongenot en de privacy van de bewoners aan de Schonenvaart ernstig aangetast is en een onveilige situatie voor onze kinderen c.q. kleinkinderen is ontstaan m.b.t. de speelweide.

Woongenot en privacy.

Het zicht op de groene loper word zowel vanaf de Schonenvaart als de Noordelijke en Zuidelijke richting belemmerd door de bijna 2 meter hoge heuvel, wanneer men op de heuvel staat kan men bij de woningen nummer 20 t/m 46 op één hoog naar binnen kijken waardoor de privacy wordt geschonden.

Onveilige situatie.

Door de bijna 2 meter hoge heuvel is het niet mogelijk om onze kinderen c.q. kleinkinderen in de gaten te houden wanneer zij achter de heuvel op de speelweide verkeren. In een kindvriendelijke stad als Almere moet en mag het niet mogelijk zijn dat spelende kinderen aan het oog van de ouders of begeleiders ontrokken worden.

Daarom, dat de heuvel in zijn geheel wordt verwijderd of tenminste met 1 meter verlaagd wordt zodat het woongenot en de privacy van de bewoners als ook de veiligheid van spelende kinderen gewaarborgd is.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

02-11-2009
Ingetrokken
E.Collé
Organisatie:
Bewoner Schonenvaart

Ms. Bonaparte
Amsterdam
Familieid van bewoners, mijn kinderen spelen er altijd op de speelweide als we op bezoek zijn bij familie ,jammer dat dit is geplaatst want ik genoot altijd van het uizicht bij de bezoekjes
Mungur
Geen gezich
G. Bartelink
Almere, schonenvaart
C.Krischik
Almere
De ontstane situatie aan de groene loper aan de Schonenvaart is gevaarlijk geworden. Een 2 meter hoog taluud, met daarachter waterpartijen met riet.Onveilig voor kinderen. Moeten er eerst ongelukken gebeuren voordat de gemeente ziet, dat dit in een kinder
C.A.Oenema
Almere
Ik vind het onbegrijpelijk, dat nadat er in de informatierondes uitgebreid door de buurt is geageerd, er toch een grote waterpartij is gekomen. Daarbij ook nog een hoog taluud, waardoor het absoluut onveilig is om er kinderen te laten spelen. Kinderen wor
André van Asselt
Almere
Mooie waterpartij aangelegd, maar als bewoner van de Schonenvaart zien we daar niets meer van door deze heuvel. Zonde!
Anoniem
À. Hoogstraten
Bewoner schonenvaart
Monique Jongerden
Almere
Ik begrijp niet hoe een kindvriendelijke gemeente het heeft kunnen verzinnen om een dijk van bijna 2 meter hoog te creeëren die het zicht compleet blokkeert, in de wetenschap dat daarachter een speelplaats ligt met daarnaast vijverpartijen!?
J.Teuwen
Bewoonster Schonenvaart. Volledig eens met argumentaties van deze petitie
B.Staal
Bewoner Schonenvaart
Wil Eeltink

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.