Plt kerkrade

Het Parkstad Limburg Theater Kerkrade mag niet kleiner!

Het College van B&W Kerkrade wil het Parkstad Limburg Theater in Kerkrade ontmantelen. De capaciteit van het theater zou teruggebracht moeten worden tot een stadspodium met maximaal 250 bezoekers. Daarnaast zullen de noodzakelijke faciliteiten in de toneeltoren niet beschikbaar blijven. Met deze ontmanteling verdwijnt niet alleen een theater voor 'lokale' voorstellingen. Voor veel 'nationale' voorstellingen zal de zaal onrendabel worden. Dit theater is met 50.000 bezoekers per jaar gemiddeld iedere 4e dag uitverkocht. Onderteken deze petitie en voorkom culturele kaalslag van Kerkrade Klankstad.

cultuurliefhebbers uit heel Nederland.

dat het College van B&W van de gemeente Kerkrade voornemens is om de capaciteit van het Parkstad Limburg Theater in Kerkrade sterk terug te brengen. Daarnaast constateren deze cultuurliefhebbers dat in de afgelopen jaren het aantal bezoekers in het Kerkraadse theater van 11.000 bezoekers jaarlijks naar 50.000 bezoekers jaarlijks is gegroeid.

om de plannen voor inkrimping van het Parkstad Limburg Theater in Kerkrade, zoals beschreven in de notitie 'Boek en Doek' niet tot uitvoer te brengen en het aantal beschikbare zitplaatsen in stand te houden.

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:

Ine Buijs
Kerkrade
over 4 years

No news about this petition yet.