Www.haagsetopsport.nl 336x280 289033

Haagsetopsport.nl moet weer online

Den Haag wil zich graag positioneren als topsportstad. Wat zou het sportwethouder Richard de Mos sieren als hij de website Haagsetopsport.nl steunt en we er met zijn allen voor kunnen zorgen dat er een gezonde basis ligt voor het voortbestaan/doorstart van de website www.haagsetopsport.nl. Wij vragen Haagse (regio) sportliefhebbers deze petitie te ondertekenen om sportwethouder Richard de Mos te bewegen. Wij missen de site… jullie ook? Onderteken deze petitie.

topsporters (Mark Caljouw, Khalid Choukoud, Jeffrey Jorissen, Loek v B. en Henegouwen, T. Kruize, P. Mourik, M.Snijders) en supporters

Sinds het verdwijnen van de website Haagsetopsport.nl komen veel sporten buiten het voetbal er in de media zeer bekaaid vanaf. Dat vinden wij als topsporters erg jammer, want de andere sporten verdienen ook een platform.

de website Haagsetopsport.nl te helpen weer online te krijgen.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

24-06-2019
Ronald Mooiman