Gevaarlijke stoffenvervoer Flevolijn

Stop het laten rijden van giftreinen over de Flevolijn

Toekomstige bewoners, bedrijven en organisaties in Almere Poort en overige wijken nabij de Flevolijn.

Alle mooie plannen ten spijt, in de nieuwe wijk Almere Poort komen naast woningbouw en bedrijven, hele mooie plannen naar voren over gezondheid en innovatie met de bedoeling mensen van buiten aan te trekken voor werkgelegenheid en om op economisch gebied de positie van Almere te versterken. Dwars erdoorheen komt de Flevolijn, deze spoorverbinding gaat onderdeel uitmaken van de Hanzelijn. Van de 35 goederentransporten per dag zullen er enkele transporten gevaarlijke stoffen plaatsvinden. Hier is in het verleden al over gesproken met de gemeente Almere en de provincie Flevoland.

Dat er geen gevaarlijke stoffen transporten zullen plaatsvinden en mensen over de plannen te informeren ruim van te voren (vanaf heden via de media). Binnenkort zal ik hierover een stuk publiceren op www.almere.org

What next?

Your petition is no longer open to collect signatures.

Addressed to:
31-10-2008
Answered
Gerjo Molenaar

P.Th. De Treek
Almere
Ik vind het zeer belangrijk dat er tegen Vervoer van Gevaarlijke Stoffen, maatregelen genomen worden. Wie regelmatig Destroy in Seconds kijkt en de beelden ziet van een Trein met Gevaarlijke Stoffen die langs een woongebied reed en door een ongeluk explod
E. Pelgrim
John Verschuren
wij wonen langs het spoor tussen Centrum en Parkwijk
Arie Verweij
almere
inwoner Landgoederenbuurtn Almere
G. Kock
Almere - Buiten
Chantal Frie
Peter Beljaards
bewoner langs het spoor
Lian van Os
wonend in de Indische Buurt tegenover 't spoor
Jeroen Jilderts
Sandra
Almere
Geachte lezer, Belangengroep veiligspoor-Almere wilt graag in contact komen met alle ondertekenaars ,stuur daarom ook uw reactie naar veiligspoor-almere@hotmail.com van deze petitie.
Said
Salehi
Pontianakstraat
over 6 years

No news about this petition yet.