Betaald parkeren2

Geen uitbreiding Parkeerheffing Zaanstad

Het College van B&W Zaanstad wil om de begroting kloppend te maken extra gebieden aanwijzen in Zaanstad waar voortaan Parkeerheffing geheven kan worden of Parkeervergunningen gekocht moeten worden. Onderteken de petitie, laat het College zien dat wij/u het hier niet mee eens is!

Bewoners Zaanstad, Ondernemers Zaanstad en Personeel werkend in Zaanstad

Het College B&W van de Gemeente Zaanstad wil het parkeerbeleid aanpassen. Daarmee willen ze de begroting van de gemeente sluitend maken. Voor veel woon- en winkelgebieden waar nu nog geen parkeergeld wordt betaald zal binnenkort wél moeten worden betaald! Het parkeren in Zaanstad gaat TWEE EURO per uur kosten, omwonenden en bedrijven kunnen tegen hoge bedragen (jaarlijks) een vergunning kopen.

Wij willen géén uitbreiding en/of aanpassing van het huidige parkeerbeleid! Geen uitbreiding van de parkeerheffing, niet nog meer parkeermeters! Bij parkeeroverlast is eventueel een 'blauwe' zone een (burgervriendelijke) oplossing.

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Zaanstad

Nieuwtjes

Eerder toegevoegd

Overhandiging

Op maandag 6 september om 16 uur is de petitie aan Wethouder Dennis Straat overhandigd. Dankzij uw handtekening zijn het er heel veel geworden, inclusief alle papieren handtekeningen zijn we geëindigd op 11474 !! handtekeningen. Een gigantisch aantal, dit mag/kan je niet naast je neerleggen!   Iedereen (voorlopig?) bedankt voor zijn steun!   Eind septemeber/begin oktober presenteerd de gemeente zijn plannen en kunnen we als dat nodig mocht zijn reageren!  Volg de link voor de speech bij de overhandiging!.

+Lees meer...