Logostichting2

Geen inkrimping voor Konijnenasiel Goofy!

De Gemeente Oldenzaal heeft Konijnenasiel Goofy toch toestemming gegeven voor het opvangen van 50 konijnen met een maximum van 80. Gelukkig kunnen zo weer een heleboel konijnen een veilig onderkomen krijgen tot ze een definitief baasje vinden. Via deze weg willen wij u bedanken voor het ondertekenen van de petitie en de steun die u zo aan Goofy heeft gegeven! Dit heeft zeker geholpen om de Gemeente op andere gedachten te brengen!

Stichting KonijnenBelangen en alle konijnenliefhebbers in Nederland.

Dat door de inkrimping van Konijnenasiel Goofy heel veel konijnen die gedumpt worden of ongewenst zijn geen opvang meer hebben. Goofy vangt konijnen uit heel Nederland op waarvoor geen plaats is in andere opvangen. Deze konijnen zullen op straat of in het bos terecht komen en daar een nare dood sterven.

Dat de Gemeente Oldenzaal Goofy de juiste vergunning verleent zodat zij hun goede werk voort kunnen zetten en er geen konijnen op straat komen te staan!

Huidige status

Deze petitie staat niet open om ondertekeningen te verzamelen.

Oldenzaal

Nieuwtjes

Eerder toegevoegd

Bedankt!

De Gemeente Oldenzaal heeft Konijnenasiel Goofy toch toestemming gegeven voor het opvangen van 50 konijnen met een maximum van 80. Gelukkig kunnen zo weer een heleboel konijnen een veilig onderkomen krijgen tot ze een definitief baasje vinden. Via deze weg willen wij u bedanken voor het ondertekenen van de petitie en de steun die u zo aan Goofy heeft gegeven! Dit heeft zeker geholpen om de Gemeente op andere gedachten te brengen!   Namens Stichting KonijnenBelangen, Ingrid Ebbelink   .