Geen GGZ Instelling in Lekkerkerk

Naar onze mening past een GGZ-instelling niet in ons landelijk gebied.

Er wordt gesproken over 20 wooneenheden, maar dat kunnen er makkelijk 40 worden, natuurlijk is er ook nog dagopvang voor 30 personen, wordt dat dan ook hoger? Er mag namelijk de komende 10 jaar nog uitgebreid worden. Toekomstige bewoners komen niet alleen uit de gemeente Nederlek, zoals gezegd wordt en waarvoor dit project is gestart!

Beeldbepalend pand wordt gesloopt voordat zeker is dat de GGZ-instelling er daadwerkelijk komt.

Toekomstige bewoners zijn niet verplicht zorg te aanvaarden en medicatie te nemen.

Er wordt niets vastgelegd over zorgzwaarte en hoeveelheid bewoners, dit kan dus makkelijk gewijzigd worden als het bestemmingsplan eenmaal gewijzigd is.

Kortom wij zijn TEGEN de komst van deze GGZ-instelling, steunt u ons?

Bezorgde inwoners van Nederlek

De Gemeente Nederlek heeft geen juiste weergave aan hun inwoners verstrekt, er wordt gesproken over een woon zorgboerderij maar het is een GGZ instelling tevens wordt er gezegd dat er minder teruggebouwd gaat worden dat is dus onjuist, want de komende 10 jaar mag het volledig gesloopte aantal M3 teruggebouwd worden.

Indien u het met ons eens bent dat er geen GGZ instelling aan de Tiendweg West 12 te Lekkerkerk dient te komen vragen wij u te tekenen, zodat het landelijk gebied ook landelijk blijft en er geen 2 zorginstellingen op nog geen 250 meter worden gerealiseerd.

Huidige status

We hebben u een e-mail gestuurd vanaf webmaster@petities.nl. Om verder te kunnen met uw petitie moet u de link in die e-mail volgen.

Nederlek
20-01-2011
Nog niet af
Suzanne Kompier

Nieuwtjes

Nog geen nieuws over deze petitie.