Er is nieuws!

Geen eredoctoraat voor Frans Timmermans van TU-Delft

23.153 ondertekeningen

TU Delft wil Frans Timmermans een eredoctoraat verlenen, vanwege zijn vermeende bijdragen aan het energietransitiebeleid. Echter, Frans Timmermans is voorvechter van biomassacentrales en hij beweert dat kernstroom te duur is en dat de bouw van een centrale 20 jaar duurt.

Alumni van TU Delft en alle anderen

• Frans Timmermans bewijst keer op keer, dat hij de energietransitie bemoeilijkt in plaats van bevordert.
  • Als tegenstander van kernenergie beweert hij dat kernstroom te duur is en dat de bouw van een kerncentrale 20 jaar vergt
  • Als voorstander van biomassacentrales bevordert hij grootschalige houtkap.

Wij eisen, dat TU-Delft het voornemen om Frans Timmermans een eredoctoraat te verstrekken terugtrekt.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

universiteitsbestuur
30-01-2022
Jan Asselbergs
Organisatie:
Alumnus TU Delft

Vervreemding van de burger

Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (OCW) schrijft aan de aantredende ministers Robbert Dijkgraaf (D66) en Dennis Wiersma (VVD) dat het „lessen wil trekken” uit het Toeslagenschandaal. Na dit „dieptepunt” wil ook OCW streven naar een opener bestuurscultuur, bijvoorbeeld door meer openheid over „moeilijke keuzes” te geven, en „scherpe reflectie”.

+Lees meer...

Dit alles moet „vervreemding van de burger” voorkomen.

Wat wij daar nu van zien: De RM antwoordde niet op open brieven en wil nu een gesprek met mij EEN WEEK na de benoeming. Newspeak 2022.

11-01-2022

Uitnodiging voor een gesprek, een WEEK na de plechtigheid!

Geachte heer Asselbergs,

Naar aanleiding van uw contact met Joost Ravoo voor een afspraak met in ieder geval Tim van der Hagen en Joost Ravoo is hun eerste gezamenlijke mogelijkheid vrijdag 21 januari, 15.00 uur.

Graag verneem ik van u of de voorgestelde datum u schikt waarbij ik er van uit ga dat de afspraak bij de TU Delft kan plaatsvinden.

Met vriendelijke groet Anne Marie Terpstra

TU Delft Bestuursassistent van Prof.

+Lees meer...

Tim van der Hagen, Rector Magnificus/Voorzitter College van Bestuur Cornelis Drebbelweg 9, 2628 CM Delft Postbus 5, 2600 AA Delft T +31 (0)15 27 85689 E secretariaat-rmvc-cvb@tudelft.nl

Windpaus