Geen 4-meter-hoge betonnen wand langs Bussums spoor!

Het Bussumse College van Burgemeester en Wethouders heeft een keuze gemaakt om tussen de stations Naarden-Bussum en Bussum-Zuid, waar nodig, vier meter hoge betonnen geluidsschermen te plaatsen. Het geld kan echter veel beter gebruikt worden om de spoorlijn Naarden-Bussum verdiept aan te leggen.

Bussumers en Naarders, inwoners van regio 't Gooi/Amsterdam/Utrecht en treinreizigers van Nederland

dat het College van Burgemeester en Wethouders in Bussum heeft gekozen voor het plaatsen van, waar nodig, vier meter hoge betonnen geluidsschermen tussen de stations Naarden-Bussum en Bussum-Zuid. Zo'n hoge betonnen muur is niet aantrekkelijk; niet voor de omwonenden, niet voor de bezoekers van het Bussumse winkelcentrum en niet voor de treinreizigers die door Bussum rijden.

het College van B&W en de gemeenteraad van Bussum niet in te stemmen met de keuze voor deze vier meter hoge betonnen wand. Beter zou zijn om dit geld, dat het ministerie van Infrastructuur en Milieu beschikbaar stelt, te gebruiken om de spoorlijn Naarden-Bussum verdiept aan te gaan leggen.

Sign this petition

Addressed to:
30-06-2016
Signable
Bert Sonneveld

about 2 years
almost 3 years
Suur Maj Zonneveld
Enkhuizen
over 3 years
Lida van der does
Naarden
over 3 years
Gert-Jan Buddenberg
Bussum
Ik woon aan de overkant van de Brinklaan met een vrij uitzicht tot over het spor, dit is weg wanneer er zo'n wand geplaatst gaat worden. Op dit moment absoluut geen geluidshinder. Gebouwen / woningen worden niet beschadigd door het geluid maar via de bode
R van de Wiel
marijke de vries
bussum
logopediste
M.Droste
LM Janssen
MJH Janssen
almost 4 years

No news about this petition yet.